| Masz mało FPS? Sprawdz jak je zwiększyc | |
Wysłany: Śro 17:14, 04 Lis 2009 |
|
|
RaDoX |
Administrator |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2009 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz mało FPS i nie wiesz jak je zwiększyć ?
oto kilka komend które zwiększą twój FPS
te komendy należy wpisać w konsoli(tylda`)
[ Komenda ][ Zalecana wartość ]-[ Opis ]
net_graph 3-uruchamia nam "okno" w prawym dolnym rogu ekranu które pokazuje ile aktualnie mamy FPS.
gl_playermip 2 - Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_picmip 2 - Zmienia jakość tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilość 'dymków' pojawiających się po uderzeniach kul.
max_shells 0[/b] - Ustala maksymalna ilość widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakość dymu z granatów. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy półprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 50 -Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 20 - Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednocześnie przyspieszając działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakość dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłącza CD Audio.
gl_smoothmodels 0 - Wyłącza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_round_down 1 - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładności (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczość tekstur.
gl_texsort '0' 128 - Wyłącza sortowanie textels.
gl_clear 0- Zmienia jakość tekstur.
r_dynamic 1 - włącza dynamiczne oświetlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłącza refleksje światła.
r_norefresh 0 - Nie odświeża konsoli oraz hud'a jeśli nie ma takiej potrzeby.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakość tekstur.
cl_weather 0 - Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku').
max_shells 0 - Nie wylatują nam łuski przy strzelaniu.
Mam nadzieję iz dzięki temu poradnikowi poprawi się komuś jakośc gry:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:47, 04 Lis 2009 |
|
|
walutabbC |
Moderator Forum |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2009 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja no pytanie "Masz mało FPS'u?" odpowiadam:
KUP NOWEGO KOMPA , BO NA AMIDZE NIE POŚMIGASZ xD
A tak serio to Radox podał ciekawe komendy , które pomogą na pewno ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:28, 06 Lis 2009 |
|
|
twardy |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
na te komendy wole uważać
po ich wpisaniu grafika zrobiła mi się jak w tibi albo mario xd
kwadraty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:45, 06 Lis 2009 |
|
|
walutabbC |
Moderator Forum |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2009 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po 1. By zwiększyć FPSy trzeba zmniejszyć wydajność, przez co traci na tym grafika [między innymi].
Po 2. Jeśli masz Amige to i tak bez różnicy
Najlepiej wpisać tylko te [ by nie tracić za bardzo na grafice ] :
gl_playermip 2
max_smokepuffs 0
mp_decals 20
gl_round_down 2
cl_weather 0
max_shells 0
Te powinny wystarczyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|