| Poradnik do CSStart | |
Wysłany: Sob 13:57, 14 Lis 2009 |
|
|
insu |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Płock (okolice) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema.
Poradnik dotyczy programu CSStart , est to program w którym możemy tworzyc animacje taktyk do cs 1.6 ale też i cs source .
1. Ściągamy program , download znajdziecie na naszym forum Counter Strike 1.6 / Download » CsStart - program do taktyk
2. Instalujemy. Nie opisuje tego każdy to umie wykonac.
3. Odpalamy.
1.1 Po odpaleniu pokaże nam się nam okno startowe programu które wygląda tak :
1.2 Tutaj krótko opisuje wam poszczególne zakładki i ikony :
1.3 Teraz aby zrobic jakąś taktykę na mapie robimy tak :
wybieramy do jakiego cs chcemy robic taktykę.
Wybieramy mapkę i bierzemy ok. Ja wybrałem de_inferno
Pokazuje nam się nam nasza wybrana mapa :
1.4 Opisane nasze nowe funkcje po ukazaniu sie okienka z mapą :
1.5 Teraz aby naszego tt postawic na respie wybieramy te kołko (zaznaczone na czerwono ) i klikamy w dowolne miejsce , ja to nacisnelem na resp tt gdyż tam zaczyna rundę
1.6 Teraz aby wskazac drogę która ma iśc nasz Terrorysta klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy Add Movement
następnie nasiskamy w dowolne miejsce na mapie (wskazujemy jego trasę) po nasicniecu pokaze nam się takie okienko służy ono do pokazania gdzie ma się patrzyc nasz terrorysta oraz czy ma biec itd...
Trasa może byc dowolna ja zrobiłem sobie taką aby zakonczyc trase naszego tt wystarczy nacisnac Esc. UWAGA!!!! RÓBCIE ODRAZU CAŁĄ TRASĘ !!! GDYŻ JAK JUŻ NACIŚNIECIE TEN ESC TO NIE MOŻNA PRZEDŁUŻYC TEJ TRASY !!!
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez insu dnia Sob 14:31, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:49, 14 Lis 2009 |
|
|
Forrest |
Świeżak |
|
|
Dołączył: 08 Lis 2009 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mała uwaga: "UWAGA!!!! RÓBCIE ODRAZU CAŁĄ TRASĘ !!! GDYŻ JAK JUŻ NACIŚNIECIE TEN ESC TO NIE MOŻNA PRZEDŁUŻYC TEJ TRASY !!!"
Już odkryłem jak dalej robić trasę. Wystarczy poprostu zaznaczyc na gracza i i znowu :Add movement: i bedziemy mogli robic trase od momentu ostatniego ruchu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:00, 14 Lis 2009 |
|
|
insu |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Płock (okolice) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:45, 14 Lis 2009 |
|
|
twardy |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2009 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
sam pisałeś ten poradnik xd ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:03, 14 Lis 2009 |
|
|
insu |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Płock (okolice) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|